grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Życzenia urodzinowe

2 Komentarze

– Do Kogo tu przyszliście?– pytał często Jan Paweł II w takcie rozmów z młodzieżą, dziećmi i starszymi podczas pielgrzymek. „Tłumy jeżdżą za nim”- pisali dziennikarze, „tłumy przychodzą na jego msze”- dodawali, „ tysiące witają go na trasach przejazdów”- cieszyli się, bądź zżymali. A mieli na myśli oczywiście tego, teraz już świętego, papieża.

A tłumy odpowiadły na pytanie

– Do Jezusa!

Dlatego, gdy zastanawiałam się, jakie życzenia urodzinowe (dziś 18 maja!) najbardziej ucieszyłyby św. Jana Pawła II, pomyślałam, że chciałby, żeby te tłumy, to jego pokolenie, a także ich dzieci i wnuki dotarły bezpiecznie do domu. Do Domu Ojca.

Dlatego zamiast słów Jana Pawła II , Słowa Pisma św., które usłyszeliście, bądź usłyszycie jeszcze dziś w Kościele:

Niech się nie trwoży serce wasze. Wierzycie w Boga? I we Mnie wierzcie. W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. Idę przecież przygotować wam miejsce. A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie Ja jestem. Znacie drogę, dokąd Ja idę. Odezwał się do Niego Tomasz: Panie, nie wiemy, dokąd idziesz. Jak więc możemy znać drogę? Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie.

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

2 thoughts on “Życzenia urodzinowe

  1. A te słowa Pisma były też czytane na pogrzebie naszego ks. Adama. Który nie był papieżem co prawda, ale był dla nas tak bardzo ważny, i też tłumy szły za nim – te nasze małe, luterskie tłumy.

    I tak myślę o tym, co napisałaś, o tych życzeniach – piękne są i prawdziwe. Dla nas wszystkich.

Skomentuj

