grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Dobry piątek

2 komentarze

irysyfejs3

 

Ten piątek, który niestety minął już, bo jest po północy, był dobrym dniem. Rzeczy, o które się martwiłam jako mama i babcia, udało się poukładać, cudownie załatwić, choć jeszcze kilka dni temu wydawało się to niemożliwe. Zresztą, jak napiszę, że jedna z nich dotyczyła rehabilitacji córki, która niby po operacji chirurgicznej zupełnie oczywista, jednak ustalana w różnych ośrodkach, w pechowym ze względu na normy NFZ momencie-  na pograniczu dziecięctwa (pediatrzy) i dorosłości (interniści), już nie bardzo, widać że pilnie potrzebna była łaskawość Boża.   Dziś więc… choć potwornie zmęczona, tryskam radością

Psalm 118

Wysławiajcie Jahwe, albowiem dobry jest

i na wieki trwa Jego łaskawość.

Niech to powtarza dom Izraela,
że na wieki trwa Jego łaskawość.
Niech to powtarza dom Aarona,
że na wieki trwa Jego łaskawość.
Niechaj to mówią bojący się Jahwe,
że na wieki trwa Jego łaskawość.
Wołałem w ucisku do Jahwe,
a On mnie wysłuchał, wywiódł mnie na wolność.
Jahwe jest ze mną, więc się nie lękam —
coś może mi uczynić człowiek?
Jahwe jest ze mną, by mnie wspomagać —
spoglądam z góry na mych nieprzyjaciół.
Lepiej szukać schronienia u Jahwe,
niż ufność pokładać w człowieku.
Lepiej szukać schronienia u Jahwe,
niż ufność w możnych pokładać.
Otoczyły mnie wszystkie ludy,
w Imię Jahwe trzymałem je z dala.
Otoczyły mnie i osaczyły,
w Imię Jahwe trzymałem je z dala.
Opadły mnie one jak pszczoły,
brzęczały jak ogień z cierni,
ale w Imię Jahwe trzymałem je z dala.
Pchnięto mnie mocno, abym upadł,
ale Jahwe mnie podtrzymał.
Mocą moją i śpiewem jest Jahwe,
On stał się moim zbawieniem.
Okrzyki radości i wybawienia
w namiotach sprawiedliwych:
„Prawica Jahwe swą moc ujawniła,
prawica Jahwe wzniosła się wysoko,
prawica Jahwe okazała swą moc!”
Nie umrę, ale żyć będę
i będę opowiadał o dziełach Jahwe.
Srogo mnie Jahwe ukarał,
ale na śmierć mnie nie wydał.
Otwórzcie mi bramy sprawiedliwości,
bym wszedł i wysławiał Jahwe.
Ta jest brama Jahwe,
sprawiedliwi przez nią wchodzić będą.
Wysławiam Cię, gdyż mnie wysłuchałeś

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

2 thoughts on “Dobry piątek

  1. Dobrze, że wszystko udało się poukładać Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

Skomentuj

