grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Falstart

Dodaj komentarz

To nie dziś jest Dzień Dziecka, dlatego też, gdy dawno niewidziany, gorąco oczekiwany, lubiany Gość z Daleka wyciągnął prezenty dla każdego małego domownika, byliśmy bardzo zaskoczeni ( zwłaszcza, że i ja zakwalifikowałam się, choć raczej wzrostowo niż wiekowo i coś dostałam). Mała Dziewczynka niepewnie obracała pudełko z czekoladkami

– Przepraszam- kajał się Gość z Daleka, czarując młodą mamę uśmiechem- Wiem, że nie powinienem, ale nie mogłem się oprzeć.

My też nie mogliśmy, bo to tylko z pozoru były czekoladki. Naprawdę to Czekolepki i zobaczyłam je pierwszy raz. W pudełku były trzy rodzaje czekolady i instrukcja, doniosłam z kuchni dużą tacę i to wystarczyło, żebyśmy zrobili mały falstart Dnia Dziecka. Z czekolady lepiło się, jak z plasteliny. I w dodatku, wstyd się przyznać,  oblizywaliśmy palce!

dziendziecka10

 

 

dziendziecka2

 

 

 

dziendziecka3

 

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

Skomentuj

