grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

I już po…

Dodaj komentarz

Życie (nawet nasze) składa się nie tylko z sukcesów i porażek. Nie co chwila mamy tak duże zamieszanie, jak wczoraj, często dzień jest prosty, jak drut, cienki jak drut, który w każdej chwili może ktoś przeciąć, jednak jakoś tam łączy początek i koniec, poranek z nocą. Mam nadzieję, że dzisiaj obędzie się bez awarii. Na początek zrobiłam przegląd lodówki. Z wczorajszej kolacji zostało nam sporo gotowanych jajecznych żółtek i białek, bo przygotowałam lubiane przez wszystkich, staroświeckie i pracochłonne, podsmażane jajka faszerowane. Co zrobić, co zrobić z nimi? -zastanawiałam się bardziej sennie, niż gorączkowo. Mała Dziewczynka pokasływała mi w koszulę nocną. Przypomniałam sobie wypowiedź pewnego, dziwacznie zachowującego się posła i od razu przyznałam mu rację – To jest myśl. Pobiegłam „na szczaw”. W porę zorientowałam się, że nasypu w okolicy nie ma i trzeba pójść „po szczaw” do sklepu. I jeszcze za niego zapłacić. W zwykły dzień będzie więc zwykła szczaw(iowa) z jajkiem. Chciałoby się napisać: i mirabelki.

I mogę tak napisać, bo mamy mirabelki. Cały słoik. Niespodziewany prezent dla naszego domu od mamy chłopaka naszej drugiej w kolejności córki (dziękujemy!). Niepróbowany, nieodpakowany jeszcze, ale bardzo na miejscu w dniach, w których ważne osoby z rządu szykują się do jesiennego odlotu w przyjaźniejszy klimat, a zostają z nami takie, które głośno polecają tę dietę. Większość prostego ludzkiego życia to przecież banalny szczaw i mirabelki. I jeszcze to człowiek lubi, i jeszcze się człowiek z tego cieszy!

Ipo

Dziękujemy za wszystkie mile słowa, które do nas dotarły! To niesłychane, jak dużo jest wokół przyjaznych osób! Dziękuję Bogu za Was wszystkich.

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

Skomentuj

