grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Groby Wszystkich Świętych

Dodaj komentarz

Dorota Wolanin zaprosiła mnie na fejsbuku do zabawy, która miałaby polegać na tym, że przez kolejne pięć dni mam zamieszczać po jednym (w sumie pięć)  swoich czarno- białych zdjęć. Pięć zdjęć to pięć różnych historii, pięć odmiennych światów, które się kryją za obrazkiem. Na Wszystkich Świętych:Created with Nokia Smart Cam

Na placu Wilsona stoją stragany z kwiatami. Już dłuższą chwilę gapiłam się na wiadra pełne róż, mieczyków i niedużych bukietów. Nie mogłam się zdecydować, ale nikomu to moje zagapienie nie przeszkadzało. Para przede mną długo komponowała wiązankę. Spierali się, ale pięknie się różnili, sądząc z rezultatu. Widziałam lekkie rozczarowanie na twarzy kwiaciarki, gdy poprosiłam tylko o jedną, czerwona różę.

To z różą, nie ze zniczem poszłam pod kościół św. Stanisława Kostki na grób- pomnik bł. ks. Jerzego. Kwiaty były ustawione wszędzie. Biało- czerwone. Znicze też się paliły.Wydawało mi się, że tego zwykłego, powszedniego dnia będę tu jedyna, ale wokół stali, rozmawiali, modlili się inni. Czy byli zagubieni i tu szukali odpowiedzi? Czy po prostu przyszli po miłość?

 

Ma­my wy­powiadać prawdę, gdy in­ni mil­czą. Wy­rażać miłość i sza­cunek, gdy in­ni sieją niena­wiść. Za­mil­knąć, gdy in­ni mówią. Mod­lić się, gdy in­ni przek­li­nają. Pomóc, gdy in­ni nie chcą te­go czy­nić. Prze­baczyć, gdy in­ni nie pot­ra­fią. Cie­szyć się życiem, gdy in­ni je lekceważą. 

bł. ks. Jerzy Popiełuszko

Created with Nokia Smart Cam

„Cieszyć się życiem, gdy inni je lekceważą”- powiedział błogosławiony i to jest poważne zadanie na całe życie

 

Notka z niedzieli, w którą odbyła się beatyfikacja ks. Jerzego Niezwykła niedziela zwykła można przeczytać  TU, czyli ma fra3.pl, gdzie wtedy pisałam

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

Skomentuj

