grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Czekanie 7

9 komentarzy

Trzecia świeca w adwentowym wieńcu, kolejna szufladka z adwentowego kalendarza. Czas rozejrzeć się za rekolekcjami, kto tego dotąd nie zrobił, trafić jakoś do kościoła, znaleźć w kościele konfesjonał ale…  dziś jest też czas na przednią zabawę, jak napisała Kasia Janowska 🙂

Mam to szczęście, że następna osoba przysłała mi zdjęcie z własnoręcznie zrobionym prezentem. Bardzo się cieszę, bo w życiu sama bym na taki pomysł nie wpadła, spójrzcie

kasiajanowska

fot. Kasia Janowska

Napisała tak:

Zabawa jest przednia 🙂  Zwłaszcza, że jak zdejmiesz tę białą warstwę z serwetki i porządnie przykleisz do kartki A4 to na drukarce atramentowej można wydrukować tekst i potem go wgrzać w świecę.  Ja to robię mężowską nagrzewnicą, taką opalarką, która ma regulację temperatury ciepłego powietrza. 110 st C Spokojnie wystarcza żeby na tyle nagrzać świecę, że zaczyna się topić wosk i serwetka się wtapia.

Ustaliłyśmy, że suszarka też może dać radę 🙂

Dziękuję Kasiu za uśmiech 🙂

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

9 thoughts on “Czekanie 7

  1. Potwierdzam!
    W naszym kole gospodyń miejskich dziewczyny
    do wgrzewania serwetek używały suszarki 🙂

  2. Ach, jestem zachwycona!

    Ja własnoręcznie robię w tym roku tylko jeden prezent – mitenki na drutach. Zrobiłam jedną, okazała się za mała nawet na moje córki 😉 Robię więc od nowa. Pruję i robię. Pruję i robię. Nie wiem, czy zdążę do Świąt 😉

  3. No, ja robię prościej, ale nie wiem, jaki będzie efekt. Dam znać 😉

  4. No…efekt to ciepły chyba będzie skoro tyle serca w to wkładasz 🙂
    I słodki będzie – od tego plastra miodu!

Skomentuj

