grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Płatki róż na Dzień Mamy

5 Komentarzy

Środek nocy, a ja siedzę nad serduszkami z kruchych ciastek. Dla mamy. Ten rok obfituje w serduszka: na mnie czekają zrobione z płatków róż.

– Mamo? – córka zauważyła, że kwiatków fiołków zrobiło się już bardzo mało – Mamo, czy myślisz, że płatki róż w cukrze będą równie dobre, ja te fiołkowe?

dzienmamy1

– Niedużo ryzykujemy- roześmiałam się, bo róże strzegące naszego ogrodu kwitną równie pięknie, jak w tamtym roku. Robiliśmy wtedy płatki róż ucierane z cukrem, co opisałam TU. Myślę, że także dzięki nim Krysia szybciej wróciła do formy po operacji kolana. Właśnie. Już biegła w stronę zaróżowionych krzaków, żeby wprowadzić swój pomysł w czyn. Szybko nazbierała górę płatków. Umyła je, osuszyła na ściereczce.

dzienmamy2

Potem pojedynczo „kąpała” w białku kurzego jajka i obsypywała cukrem. Wsadziła do piekarnika i suszyła w temperaturze 40 stopni około godziny.

dzienmamy3

– One wyglądają jak serduszka. Będą w sam raz na Dzień Mamy- ucieszyła się. Trochę wyglądają jak z „Frozen”

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

5 thoughts on “Płatki róż na Dzień Mamy

  1. Pięknego Dnia Mamy Ci życzę 🌷💜

  2. Ach, wyglądają jak z Frozen i wyglądają też pysznie!
    Chciałabym sobie takie zrobić – ale czy da się bez jajka?

    Wszystkiego dobrego, droga Mader! 🙂

  3. Smakołyki z serca 🙂

  4. Goldenbrown, Storyland, Synafio dziękuję. Rozumiem, ze dzieci mają uczulenie też na białko jajka przepiórczego? Wtedy stosuje się gumę arabska- sama nie próbowałam, bo dopiero co zrobiłyśmy kwiatki w cukrze przy pomocy białka, poza tym, ja z kolei z gumą mam wiekszy problem, niż z białkiem, ale ono bywa przez gumę zastępowane w takich sytuacjach

  5. Pingback: Tylko róża | grand Mader

Skomentuj

