grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Chwalę się !

4 komentarze

Cieszę się z sukcesu wyborczego Pana Prezydenta i z sukcesów wyborczych innych polityków, bo nie tylko wygrywającemu poszło bardzo dobrze. Mój ostatni sukces choć nie tak ogromny, jest dla mnie bardzo ważny.

To nie pierwszy mój blog i nie pierwsza „pisanina”, ale gdy zakładałam konto na wordpress.com, dostałam garść porad: „Nie pisz, że jesteś wierząca, przynajmniej nie na początku!”, „Nie pisz, ile masz lat!” (o, to akurat chętnie!), „O nie! Nie pisz, że jesteś babcią!”, „Ta społeczność jest za bardzo wymagająca, żeby się tak odkrywać! Nie będą traktowali cię poważnie”. Trudno– pomyślałam- To, że jestem babcią jest dla mnie ważne. Moja wiara też. I mój wiek… no nie będę o nim opowiadać, ale w sumie jest dość istotny. I kwiaty. I zachwyt życiem, że niezależnie od przygód, które mamy od szczęsć i nieszczęsc, ono płynie. I to kolorowo…

Znalazłam tu wiele dobrych blogów, czytam ważne, wspaniałe teksty i aż szkoda, że mam za mało czasu, by ogarnąć wszystko, co się tu dzieje. Pomimo, iż po prostu jestem sobą, poczułam, że wokół mnie są przyjaźni blogowicze. Dziękuję!

A ten sukces, o którym miałam napisać? Niedawno dostałam najprawdziwszą pocztą wyróżnienie w konkursie na blogu Storyland.

storylandia

Serdecznie dziękuję!

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

4 thoughts on “Chwalę się !

  1. Cieszę się, że nie wszyscy są szaleńcami 🙂 Oczywiście znów narażę się jakiejś grupie osób, ale przecież piękno i dobro nie ma ram. Dlatego nie można człowieka wpychać do wyimaginowanej klatki tylko dlatego, że jest sobą 🙂

    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo ciepło i życzę jak największej liczby wspaniałych Przyjaciół.
    Gratuluję wyróżnienia, Twój blog jest pełen wspaniałych barw, zasługuje na każde dobre słowo.

Skomentuj

