grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Tylko róża

4 Komentarze

Dziś tylko róża, bo jestem w szoku po wyrywaniu ósemki. 

roza

Tylko róża, ale jaka! Gdy ją zobaczyłam na straganie ogrodniczym, nie bacząc na to, że będę musiała ją tachać dwa przystanki do domu, zaraz ją kupiłam. Jest tak piękna, że z pewnością zrobiłby to natychmiast ktoś inny. Od razu wręczyłam ją mężowi na urodziny, więc drogę od drzwi do kuchni pokonała w innych ramionach. Był lekko zaskoczony, bo na ogół nie wracam do domu z donicami. Od tej pory róża z nami jest i kwitnie sobie ogrodzie całe, caluśkie lato.

A jakby ktoś chciał więcej o różach to zapraszam:

Płatki róż na Dzień Mamy

Niezaplanowane kwiaty

Wspólne zdjęcie małżeńskie

Jesienne róże

Ostatnie kwiaty

Róża i Anioł

Róże z Naivasha

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

4 thoughts on “Tylko róża

  1. Róża śliczna i pomysł na jej wręczenie również. O, czyżby Twój mąż miał dziś urodziny? A Ty kiedy się urodziłaś ( wiedz, żenie chodzi mi o rok 🙂 ) ?

Skomentuj

