grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Hurra! Dopadła mnie nominacja!

13 Komentarzy

Bardzo się cieszę, że dopadła mnie nominacja. Myślałam, że pierwsza będzie grypa. Na dworze jedynie plus 3 stopnie, mokro, wiaterek zawiewa- miałam sporą szansę na to drugie.

nominacja

A tu ani katarku, może w gardle coś przez chwilę zadrapie, a dostałam od blogerki ze Storylandu nominację do Wyróżnienia Liebster .

Najpierw o Storyland14. To jeden z pierwszych blogów, na który zwróciłam uwagę, gdy zaczęłam sama pisać bloga na WordPressie. I tak mi zostało 🙂  Sama autorka pisze o nim: „Storyland jest subiektywną opowieścią kogoś, kto już nie mieszka od dawna w kraju ojczystym,tutaj piszę o tym co jest bardziej lub mniej dla mnie ważne.” Jakoś tak się składa, że to, co bardziej lub mniej ważne w storylandzie, jest dla mnie bardzo inspirujące i budujące. Warto poczytać!

W pogodnym Storylandzie14 możecie się znaleźć wchodząc TU.

Dziękuję za nominację.

Nie spodziewałam się bo

Liebster Blog Award  otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrą robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie nominujemy kilka osób, które informujemy o naszej nominacji i zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację.”. Jeśli ktoś nie posiada tylu zaprzyjaźnionych blogów, to może  nominować mniej.

Jeszcze raz sobie wkleję, tak się cieszę:

nominacja

Łatwo „zrobić coś od czasu do czasu”, „robić bokami”, „padać z przepracowania”, albo przeciwnie „coś tam sobie podłubać”, ale zrobić „dobrą robotę” to nie byle co, a jeszcze żeby ktoś to zauważył, że ta robota „dobra” jest, to najczęściej marzenie ściętej głowy. Moja jest na miejscu, marzenia się spełniają, dostałam nominację. A że dobrych blogów jest naprawdę sporo, sama chętnie je wymienię i nominuję do Liebster Blog Award:

  1. Białe Kamyki
  2. Kałuża pełna mirabelek
  3. Palpitacje mózgu
  4. Nie zawsze poprawne zapiski Dee – wiem, że już został nominowany, ale to dobrze, idziemy na rekord (oczywiście żadnych warunków nie musisz wypełniać jeszcze raz)
  1. Cichy zakątek poezji
  2. Fotoblog Zbigniew123
  3. Barwne westchnienia
  4. Ugoldenbrown’s Blog
  5. Fotografia i słowo
  6. Miguel Angel Cervera Fotografia
  7. I lost my lens cap

Od razu piszę, że to jedynie krótka lista, część moich ulubionych miejsc jest na instagramie, część na fejsie, wniosek- świat nie jest taki zły (kto jeszcze pamięta tę piosenkę? Na fejsie ją przypominam)

Zadam wam pytania, wiem, że może dla niektórych będą one zbyt trudnym zadaniem z powodów językowych (szczególnie dla tych, którzy świat opisują fotografią), dlatego będzie ich mniej:

  1. Jak to się stało, że zaczęłaś/łeś pisać bloga?
  2. Jak subiektywne jest twoje spojrzenie na świat?
  3. Co wartościowego jest w subiektywnym przedstawianiu (opisywaniu, fotografowaniu) świata?
  4. Jak ważne jest dla ciebie światło?
  5. Co po tobie powinno pozostać?
  6. Bukiet dla ciebie: jakie kwiaty, zioła, liście chciałabyś/chciałbyś mieć w bukiecie dla Ciebie?
  7. Czy chciałabyś/chciałbyś zacząć jeszcze raz?

A teraz pora na mnie. Gratuluję tym, którzy mieli cierpliwość, żeby dotrwać aż do tego momentu. Odpowiadam na pytania Storyladu:

  1. Wyobraź sobie,że masz w garażu wehikuł czasu, do jakiej epoki, wydarzenia historycznego wybrałbyś się w podróż?

Znalazłabym się tłumie na Górze Błogoslawieństw.

  1. Wyjazd w góry czy nad morze ?

Nad morze, żeby pochodzić, w góry, żeby się bezmyślnie pogapić.

  1. Czy masz jakieś wymarzone miejsce na świecie,które chciałbyś odwiedzić?

Kilka. Bardziej przyziemne: Keukenhof wiosną, mniej przyziemne, bardziej podziemne: Rów Afrykański

4. Czego słuchasz w wolnym czasie?

Hmm… wszystkiego 😉

  1. Jaka tematyka w blogach najbardziej cię interesuje?

W blogach najbardziej interesują mnie ludzie, ich twórcy i ich spojrzenie na świat, choć powinny interesować mnie ogrody.

  1. Uwielbiam czytać książki, czy znasz jakąś którą warto polecić ?

Wiele, ale polecę G.K. Chestertona.

  1. Kim chciałeś zostać w dzieciństwie,czy spełniły się swoje pragnienia?

Trochę tak, trochę nie. Zawodowo mi się pomieszało, prywatnie- spełniłam je z naddatkiem.

  1. Co jadłeś dzisiaj na śniadanie?

Chrupiącą kajzerkę (!) pół, salami, ogórek gruntowy i kawa tradycyjnie zrobiona przez męża. Kolacje i obiady jem ciekawsze 😉

  1. Jakie jest twoje ulubione miasto w Europie i dlaczego?

Mam z tym problem, bo lubię wiele miejsc. Ale jednak Warszawa ze wszystkimi za i przeciw.

  1. Czy jest w twoim życiu ktoś kto cię inspiruje,motywuje?

Jan Paweł II

  1. Czego nie lubisz w ludziach ?

Lubię ludzi, całych. Przeraża mnie tylko agresja. U ludzi też.

A teraz… trzeba będzie z tą radością z powodu nominacji żyć i nawet zrobić zakupy

(jeszcze sobie wkleję tu:

nominacja

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

13 thoughts on “Hurra! Dopadła mnie nominacja!

  1. Congratulations on this award, and thank you very much for passing it on to me ❤ kisses

  2. Dziękuję 🙂 Serdeczności zaplątane w jesień, posyłam ❤

  3. Gratulacje i podziękowania 🙂

  4. Pingback: Czas się uaktywnić … | Fotografia i słowo

  5. Bardzo dziękuję za nagrodę, to miłe wyróżnienie! 🙂

Skomentuj

