grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Na Mikołajki

9 komentarzy

Na Mikołajki daję to, co mam. A mam dużo. Kwiat, który nie zwiędnie i nie zmarznie, nawet źle pielęgnowany… I dobre słowo.

mikolaj

Św.Jan Paweł II powiedział w 2002 w Toronto

Chociaż przeżyłem wiele ciemności i srogich reżimów totalitarnych, to jednak ujrzałem wystarczająco wiele dowodów, aby być niezachwianie przekonanym, że żadna trudność i żaden lęk, jakkolwiek wielkie by one były, nie są w stanie całkowicie stłumić nadziei, która rodzi się wiecznie w sercach młodych ludzi.

Nie pozwólcie umrzeć tej nadziei.

Reszta się ułoży, dziś 6 grudnia przecież.

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

9 thoughts on “Na Mikołajki

  1. Piękne prezenty! Od serca

  2. nadzieja to najlepsza rzecz jaką można mieć …pozdrawiam

  3. Mam taką obserwację:
    młodzi ludzie lubią coś dostać i często pada pytanie:
    co masz dla mnie?
    Kiedy odpowiadam: dobre słowo….pojawia się rozczarowanie
    I odnoszę wrażenie, że woleliby ten suchy kwiatek, bo to jest jakiś konkret
    A jak ktoś już trochę przeżył…to tak bardzo potrzebuje dobrego słowa
    Wręczam prezent i on jest odkładany na bok
    Pojawia się prośba: usiądź, powiedz coś… 🙂

    I ja oczywiście wiem, że każde uogólnienie jest nie do końca prawdziwe
    ale w moim życiu, tak właśnie jest

  4. A pewnie że to słowo, które nam dałaś jest piękne
    Mnie tylko zastanowiło dlaczego ta nadzieja ma się rodzić
    tylko w sercach młodych ludzi
    Ja to już raczej wiek średni i też bym chciała tak mieć…

  5. No ja wiem, że Ty mi nie zabraniasz, ale w dobrym słowie
    jest jak jest:

    rodzi się wiecznie w sercach młodych ludzi

    Chyba pozostaje mi tylko być młodą duchem, wtedy się załapie 🙂

Skomentuj

