grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Tak szczęśliwy!

11 komentarzy

Jestem szczęśliwa! Tak szczęśliwa, jak ten pies!

szczescie

On jest bardzo szczęśliwy! To mój pies, więc widzę w jakim jest nastroju. Ja też jestem szczęśliwa. Wcale nie bez powodu. Z powodu. To znaczy- mam swoje powody, bo z niczego to i pies nie potrafi się cieszyć. Cieszę się, bo jest dużo, dużo słońca. I dużo czystego i pięknego śniegu.

szczescie1

Bo jest zima. Bo można napalić w kominku.Bo Mała Dziewczynka przyszła rano na moje kolana. Bo rozmraża się mięso na pyszne kotlety. Jestem szczęśliwa z tego powodu, że można upiec ciasto . Z powodu gorącej herbaty, która czeka na stole.

szczescie2

Bo przestały mi marznąć nogi. Bo spotkałam sąsiadkę. Bo nie spaceruję sama. Bo wchodzimy w las.

Bo świat jest piękny!

 

Co taki pies robi latem? TU

Pies czeka TU

Pies i na wszystko jest sposób TU

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

11 thoughts on “Tak szczęśliwy!

  1. Zgadzam się w 100%! Świat jest piękny!

  2. myślę ,że taki uśmiechnięty dzień każdy chciałby mieć 🙂

  3. Cudownie! I mi się od razu gęba śmieje, jak czytam taki wpis 🙂 Uściski!

  4. Piesek cudny, a Ty szczęśliwa… i tak ma być…

Skomentuj

