grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Obfitowanie

8 komentarzy

Czas między jednym, a drugim dniem maja. A ja myślę, jak obficie kwitną czereśnie. I mam (uzasadnioną) nadzieję

ceresnia1

Obfitować to dopisywać, udawać się, sypnąć się, wyrosnąć obficie, opływać, roić się od czegoś, być zalanym, pławić się, wystarczać, być bogatym.

ceresnia

Czereśnia kwitnie obficie. Wiśnia zresztą też. I śliwa.Roi się wokół nich od pszczół i innych skrzydlatych stworzeń. To jednak nie znaczy, że będą równie dobrze owocowały- może się wiele zdarzyć, na przykład przymrozki. Mam jednak uzasadnioną nadzieję i te zdjęcia i wspomnienia, a to już bardzo dużo.ceresnia2

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

8 thoughts on “Obfitowanie

  1. i grusze też pięknie kwitną 🙂

  2. I wszystko kwitnie dookoła…

  3. Mam jednak uzasadnioną nadzieję i te zdjęcia i wspomnienia, a to już bardzo dużo.

    A ja czytając Twojego bloga myślę sobie, że masz coś jeszcze.
    Umiejętność cieszenia się z drobiazgów
    Myślę, że jest w Tobie coś z Matki Teresy – robisz małe rzeczy z wielką miłością
    Bez tego – nie byłoby nadziei na obfitość

    • Matka Teresa robiła tak dużo małych rzeczy z tak wielką miłością, często bez nadziei, że one robiły się Wielkie. I są wielkie. Do pięt Jej nie dorastam. Ale nie każdy moze być tak mały i tak wielki, jak Ona 🙂

  4. Ale ja wcale nie chcę, żebyś była taka jak Matka Teresa!
    Ja chciałam tylko pokazać że macie ze sobą coś wspólnego
    I że to coś wspólnego może w życiu oznaczać coś zupełnie innego, choć zawsze wielkiego
    Twoje powołanie jest inne, Ty masz inną wspólnotę do ogarnięcia,
    więc Twoje drobiazgi czynione z wielką miłością przyniosą inne owoce, nie mniejsze, nie większe, INNE
    Wielkie dla tych, którzy doświadczą
    I to jest piękne, że nikt nie musi być jak Matka Teresa, wystarczy być…sobą

    • Tak, to jest najpiękniejsze. bo wiesz- te Jej malutkie rzeczy, które robiła, to są te największe, które ja mogę marzyć, żeby zrobić. Tak, jesteśmy w swojej sytuacji, w swoim otoczeniu, ze swoim zadaniem. Kochać

Skomentuj

