grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Przeczuwam coś miłego

4 Komentarze

Mam przeczucie, że spotka mnie coś miłego- azalia była cała w pąkach.

azalia1

Mam przeczucie, że zdarzy się coś dobrego. Miewasz takie czasem? A przecież zima była dość ciężka. Bywały dni, gdy wydawało mi się, że jej nie przetrzymam. Niby uzbrajałam się w cierpliwość, niby się starałam, ale byłam w kiepskiej kondycji. Ileż to będzie jeszcze trwało?- myślałam- Może pomógłby jakiś psycholog? A potem postanawiałam nie zastanawiać się, tylko przetrwać. A tu taka niespodzianka! Gdy nie miałam już cierpliwości i byłam skrajnie wyczerpana, nagle poczułam cieplejszy wiatr i nagły przypływ siły. Starałam się nie rozmarzać, nie robić sobie nadziei, ale przybywało mi jej z dnia na dzień. Robiło się  coraz przyjemniej. Zobacz, jednak to, co dzieje się wokół nas, ma na nas wpływ! A wydawało mi się, że najważniejsza jest nasza postawa i że trzeba nastawić się jedynie na rozwój wewnętrzny, bo świat zawsze będzie nieprzyjazny.

A teraz, teraz czuję się tak dobrze! Czuję przez skórę, że los szykuje mi jakąś niespodziankę!

-Zakwitniesz- potwierdziłam- Masz już pąki.

-Naprawdę? Niemożliwe!- zachwyciła się azalia – Czy to możliwe, że znowu mi się to przydarzy?

azalia2

Jeszcze o azaliach Fochy azalii

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

4 thoughts on “Przeczuwam coś miłego

  1. Pieknej wiosny życzę 🙂 Oraz tego by nam też przydarzyło się coś miłego 🙂

  2. Na wiosnę wszystko wraca do życia i aż chce się żyć 🙂

Skomentuj

