grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Biało- czerwone dla Asi

2 Komentarze

Postanowiłam. Ogrodzenie, a przynajmniej jego kawałek, będzie biało- czerwone.

groszek3

Lepiej wychodzi mi malowanie kwiatami, niż pędzlem.

Pewnego wiosennego dnia zasadziłam więc takie groszki pachnące.

groszek1 kopia

Tego samego dnia zasadziłam obok- czerwone.

groszek2

Lato rozpoczęło się kwitnięciem białych, czerwone dołączyły do niego później.

Miło być biało- czerwono, choć na fragmencie ogrodzenia, bo… jest wiele okazji. Mistrzostwa, ŚDM, rocznica Powstania, Olimpiada w Rio.

Ale dziś zdecydowałam, że groszki w tym roku kwitną dla Joasi Dorociak. Jest świetną polską wioślarką. Wywalczyła kwalifikację na Igrzyska Olimpijskie w Rio. Nie wystartuje. Niestety, kilka dni przed wyjazdem zachorowała. Sami wiecie, jakie to uczucie stracić szansę na coś co było o krok, o co się walczyło, co się wywalczyło ciężko i uczciwie.

No. Wiecie.

Groszki kwitną dla niej, a przyjaciele Asi proszą:

Prośba o mały gest – napisanie na kartce ” ASIA ❤ ” jeżeli masz ochotę, może być coś więcej 🙂
i zrobienie sobie selfie – tylko tyle 🙂 – chcemy aby Asia wiedziała że nie jest SAMA! ze wszystkich zebranych zdjęć zrobimy małą niespodziankę:)

Zdjęcia poproszę wysyłać do 26.07 na info@martabrodziak.com

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

2 thoughts on “Biało- czerwone dla Asi

  1. piękne groszki kwitnące u mnie są tylko fioletowe…życzę Asi zdrowia
    i pozdrawiam …

Skomentuj

