grand Mader

Świat jest ogrodem, ogród jest światem

Torba, teczka, jesień

11 komentarzy

W jednej łapie torba z zakupami, drugiej- teczka z dokumentami, na szyi zawieszony aparat. Znacie to? Oczywiście, że znacie. Więc posłuchajcie…

jesien

Nie widziałam mojego ogrodu od dawna. Bardzo dawna. Nie wiem, jak wygląda. Nie ja zbierałam wyhodowane przeze mnie owoce. Mało tego- w naszym miejskim mieszkaniu remontują właśnie balkony. Trzeba więc było usunąć z nich skrzynki, doniczki i donice z kwiatami i ziołami.

jesien1

Pozbawiona własnych roślin, wgapiam się w cudze. Dostaję zupełnie za darmo widok kwiatów pielęgnowanych cudzą ręką. A nawet zupełnie bezpańskich. Wcisną się wszędzie.

jesien2

I w ten sposób z torbą, teczką, aparatem fotograficznym zauważyłam dziś, że mamy jesień. Jest. I to jaka ładna!

jesien3

Autor: Grand Mader

I like talking to people. I love gardening and playing with children

11 thoughts on “Torba, teczka, jesień

  1. Dzisiejsza jesień jest zdecydowanie ładna 🙂 chociaż u mnie winobluszcz jeszcze się nie przebarwia …

  2. Piękna, kolorowa…. uwielbiam 🙂

  3. piękna jest jesień kolorowa mniej nieco ta deszczowa …

  4. Ucieszyć się z tego, że inni mają to za czym tęsknię… jak widać możliwe

  5. A my za darmo możemy je podziwiać dzięki Tobie! Cudo

Skomentuj

